REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Rzeszów] WSK PZL, ul. Hetmańskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] WSK PZL, ul. Hetmańska
Rzeszów, Hetmańska
[Kalisz] Oddział Energa-Operator zainwestuje 160 mln zł w 2013 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Kalisz] Oddział Energa-Operator zainwestuje 160 mln zł w 2013 r.
Około 150 mln zł w 2012 roku zainwestowano w modernizację i rozbudowę infrastruktury elektroenergety...
[mazowieckie] Płock: Raport z budowy wiaduktu kolejowego nad DK-60artykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Płock: Raport z budowy wiaduktu kolejowego nad DK-60
Budowa wiaduktu nad al. Piłsudskiego w Płocku przebiega zgodnie z planem. W tym tygodniu kończy się...
Modernizacja i rozbudowa gmachu Komendy Rejonowej Policji Warszawa Iinwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja i rozbudowa gmachu Komendy Rejonowej Policji Warszawa I
Warszawa, Belwederska 16
Budimex ukończył wartą 1,5 miliarda złotych wielką modernizację węzła kolejowego w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Budimex ukończył wartą 1,5 miliarda złotych wielką modernizację węzła kolejowego w woj. śląskim
Budimex zakończył modernizację węzła kolejowego Czechowice-Dziedzice. Inwestor – PKP Polskie Linie kolejowe – przeprowadził bezusterkowy odbiór końcowy odcinka kolejowego Most Wisła – Czechowice-Dziedzice – Zabrzeg.
Kolejny krok ku modernizacji trasy kolejowej Bydgoszcz – Trójmiastoartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok ku modernizacji trasy kolejowej Bydgoszcz – Trójmiasto
Modernizacja linii kolejowej nr 201 nie zwalnia tempa. PKP PLK S.A. ogłosiły przetarg na prace na odcinku między Maksymilianowem a Wierzchucinem. Efektem będzie nowa jakość podróżowania koleją w tej części woj. kujawsko – pomorskiego. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h po dwóch zelektryfikowanych torach, a podróżni skorzystają z wygodniejszych i dostępniejszych stacji oraz przystanków. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. ubiega się o dofinansowanie unijne ze środków Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027. Zakończenie prac planowane jest w 2029 r.
Ogromna inwestycja kolejowa w Katowicach. Plac budowy wielki jak 214 boisk piłkarskich [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Ogromna inwestycja kolejowa w Katowicach. Plac budowy wielki jak 214 boisk piłkarskich [FILMY+ZDJĘCIA]
Przebudowa wiaduktów, torów i stacji kolejowych w Katowicach to tylko część największej kolejowej inwestycji w historii woj. śląskiego. Zadanie jest prowadzone przy utrzymanym ruchu pociągów. Jego efektem będzie lepsza komunikacja, zwiększenie liczby składów i nowe przystanki. Prace na linii Będzin – Katowice Piotrowice są dofinansowane z unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
[zachodniopomorskie] Kolejne odcinki DW-163 do przebudowyartykuł
Pokaż artykuł
[zachodniopomorskie] Kolejne odcinki DW-163 do przebudowy
W maju tego roku Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ogłosił dwa przetargi na pr...
Kraków: W Mydlnikach powstało Lokalne Centrum Sterowania kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: W Mydlnikach powstało Lokalne Centrum Sterowania koleją
System zapewni nie tylko bezpieczeństwo podróżnym, ale także ułatwi dostęp do informacji podróżnym....
W Katowicach realizowana jest największa kolejowa inwestycja w historii woj. śląskiego [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Katowicach realizowana jest największa kolejowa inwestycja w historii woj. śląskiego [FILM]
PKP PLK S.A. realizują największą kolejową inwestycję w historii województwa śląskiego. Jej efektem będą bezpieczne podróże, nowe przystanki oraz większe możliwości w ruchu pociągów. Prace polegać będą na przebudowie torów, rozjazdów i czterech wiaduktów w Katowicach. Inwestycja na linii Będzin – Katowice Piotrowice jest dofinansowana z UE w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Kolejne zmodernizowane i komfortowe wagony trafiły do PKP Intercityartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne zmodernizowane i komfortowe wagony trafiły do PKP Intercity
Narodowy przewoźnik konsekwentnie realizuje przyjętą strategię taborową. Spółka odebrała zmodernizowane wagony, które już wyjechały w pierwsze trasy. To kolejny krok we wzmacnianiu parku wagonowego PKP Intercity i zwiększaniu komfortu podróży. Wartość kontraktu to ponad 150 mln zł.
[Warszawa] Grupa ASBUD nabyła kolejny atrakcyjny grunt pod inwestycjęartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Grupa ASBUD nabyła kolejny atrakcyjny grunt pod inwestycję
Grupa ASBUD nabyła kolejny niezwykle atrakcyjny grunt, zlokalizowany pomiędzy dworcem Warszawa Gdańs...
[Toruń] Energa zwiększy tempo inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
[Toruń] Energa zwiększy tempo inwestycji
Nakłady toruńskiego oddziału Energa-Operator na rozbudowę i modernizację sieci z roku na rok stają s...
Nowe tory z Bydgoszczy do Gdyni – ostatni przetarg dla „Węglówki” ogłoszonyartykuł
Pokaż artykuł
Nowe tory z Bydgoszczy do Gdyni – ostatni przetarg dla „Węglówki” ogłoszony
Podróżni zyskają lepszy dostęp do kolei i wyższy komfort obsługi na kolejowej trasie z Bydgoszczy do Trójmiasta, a przewóz ładunków do portu w Gdyni będzie sprawniejszy i bezpieczniejszy. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na modernizację ostatniego odcinka linii kolejowej nr 201 między Lipową Tucholską a Kościerzyną. Trwa także postępowanie na wybór wykonawcy prac na odcinku Wierzchucin – Lipowa Tucholska. Inwestycja Polskich Linii Kolejowych S.A. jest dofinansowana ze środków Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko.
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPKartykuł
Pokaż artykuł
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPK
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną pociągów na projektowanej linii „Y” Warszawa – CPK – Łódź – Poznań / Wrocław z 250 do 350 km/h. Jak wynika z Kolejowego Modelu Mikrosymulacyjnego, geometria toru umożliwi osiągnięcie prędkości powyżej 300 km/h na 81 proc. trasy z Warszawy do Poznania i 71 proc. trasy do Wrocławia. Różnica w czasie podroży w porównaniu do 250 km/h i dwóch dodatkowych zatrzymaniach na każdej z tras wynosi 40 minut.
Będą szybsze podróże koleją z Lublina do Zamościaartykuł
Pokaż artykuł
Będą szybsze podróże koleją z Lublina do Zamościa
PKP PLK S.A. ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej na dwóch liniach kolejowych nr 69 i 72 między Rejowcem, Zawadą i Zamościem. Umowa dotyczy także projektu budowy łącznicy omijającej stację Zawada. Inwestycję, która pomoże skrócić podróże między Zamościem a Lublinem o około 20 minut przeprowadzimy w ramach programu Kolej Plus.
[Gdynia] Pierwszy etap rewitalizacji Stoczni Gdynia zakończony. Otwarto biurowiec „Akwarium”artykuł
Pokaż artykuł
[Gdynia] Pierwszy etap rewitalizacji Stoczni Gdynia zakończony. Otwarto biurowiec „Akwarium”
Zmodernizowany biurowiec na terenie byłej Stoczni Gdynia, określany mianem „Akwarium”, został w środ...
[Wrocław] Po trzech latach tramwaje wracają na wyremontowane mosty Młyńskieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Po trzech latach tramwaje wracają na wyremontowane mosty Młyńskie
Wreszcie dobiegła końca modernizacja zabytkowych mostów Młyńskich. Dzięki wykonanemu remontowi po tr...
[Polska] Kolejowe i drogowe inwestycje Polimeksu-Mostostalartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Kolejowe i drogowe inwestycje Polimeksu-Mostostal
Polimex-Mostostal realizuje aktualnie dwa duże kontrakty drogowe związane z budową odcinków autostra...
Nowoczesne centrum sterowania ułatwia zarządzanie ruchem na stacji Kraków Głównyartykuł
Pokaż artykuł
Nowoczesne centrum sterowania ułatwia zarządzanie ruchem na stacji Kraków Główny
Zakończyła się modernizacja budynku nastawni stacji Kraków Główny. Od połowy września dyżurni ruchu, odpowiadający za bezpieczny przejazd pociągów na najważniejszej stacji w Małopolsce, pracują w nowoczesnych pomieszczeniach, wyposażonych w cyfrowe urządzenia do sterowania ruchem pociągów. Instalacja nowego systemu zarządzania ruchem w Krakowie to część inwestycji za przeszło 1,2 mld zł, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
REKLAMA